Iceberg Editorial, fundada per Miriam López, neix per impulsar una cultura del canvi davant la crisi climàtica amb llibres accessibles, rigorosos i inspiradors
El document posa el focus en els grans reptes de ciutat —com l’habitatge, l’aigua, la mobilitat, el clima i les desigualtats— i destaca iniciatives com els plans Endreça, Barris, Viure i Clima.
El pati de Les Escoles de Gurb va acollir una nova edició de la Fira de la Sostenibilitat de Gurb, una jornada plena d’activitats familiars i lúdiques amb l’objectiu de conscienciar i fer valdre les energies renovables i la mobilitat sostenible.
Un total de 307 municipis catalans s’han inscrit a la Setmana Europea de la Mobilitat (SEM), que s'ha celebrat del 16 al 22 de setembre arreu del continent per promoure hàbits de mobilitat sostenibles, segurs i saludables.