Laura Zúñiga Càceres: "L'assassinat de la meva mare va ser un femicidi polític i territorial"

Laura Zúñiga Càceres assisteix a la Cimera Social del Clima

Font: Cimera Social pel Clima

23/12/2019 - 10:50

Berta Càceres va ser assassinada al 2016 pel seu compromís  amb la defensa del territori de la comunitat lenca, a Hondures.  I s’ha convertit en un símbol dels més de 1.500 activistes ambientals que han sigut assassinats en els últims 15 anys.  La seva filla, Laura Zúñiga Càceres, va assistir a la Cimera Social pel Clima, el passat 11 de diciembre 2019 per explicar quina és la realitat del que està passant a Hondures i l’assassinat de la seva mare com un femicidi polític i territorial.

Relacionats

Notícia

Els 15 projectes de les Subvencions pel Clima d’enguany es van donar a conèixer en una jornada on van poder fer contactes entre les persones referents i treballar plegades per construir una ciutat més sostenible.
 

Acte
12/12/2023 - 10:00
Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya Carrer del Foc, 57, 08038 Barcelona
Notícia

Els resultats mostren que el risc que succeeixin aquests fenòmens augmentarà significativament en les dècades vinents a moltes regions del món i posen en relleu la importància d'adoptar les estratègies necessàries per reduir els impactes del canvi climàtic antropogènic.

Butlletí