escoles sostenibles

Article

Aquesta guia, que s’ha ideat a partir de les experiències de transformació del pati de dotze escoles de Barcelona durant el curs 2020-2021, ha de servir per sistematitzar els processos de cocreació en la transformació dels patis en espais més naturalitzats, coeducatius i comunitaris.

Article

Es tracta d’un projecte conjunt de l’Ajuntament i la comunitat educativa, inserit en la Xarxa d’Escoles Sostenibles de Catalunya

Entrevista

Francesc Baró és investigador de l’ICTA-UAB, i professor investigador de la VUB (Vrije Universiteit Brussel). Ha dirigit el primer estudi sobre el verd escolar a Barcelona, el qual identifica diferents patrons de desigualtat en l'exposició i l'accés als espais verds dels infants escolaritzats a la ciutat. Reflexionem amb ell sobre justícia ambiental, el paper dels centres escolars en l’articulació de la vida als barris i la necessària naturalització d’aquests espais.

Notícia
 

Quines mesures ambientals es planteja la xarxa d'escoles sostenibles de l'Hospitalet de Llobregat el proper curs? Com afecta la COVID-19 al medi ambient?