Contra la crisi, menys cotxe i més transport públic

Redacció
15/06/2009 - 00:00

L'alternativa al cotxe privat en època de crisi és més transport públic, segons una enquesta realitzada pel Reial Automòbil Club (RACC). A Madrid, això han contestat el 51% dels enquestats, enfront del 42% de Barcelona, una ciutat en la que tradicionalment es fa servir més la xarxa de transport que a Madrid. De fet, el 79% dels enquestats a la capital catalana diu que l'utilitza habitualment enfront del 57% a Madrid.

Quelcom semblant passa amb els desplaçaments a peu, que han augmentat molt més a Madrid -el 46% - que a Barcelona, amb el 28%. La capital catalana camina però molt més que l'espanyola: el 77% dels barcelonins ha contestat que van molt a peu, enfront del 58% dels habitants de la capital espanyola.

Enllaç: Barcelona lidera la batalla contra el cotxe (El País)

Array
Etiquetes: 

Relacionats

Notícia

El Bicing arriba als 100 milions de viatges acumulats des que es va posar en marxa el 2019, i se situa en l’àmbit europeu com el segon sistema públic de bicicletes compartides en nombre total de viatges, per darrere de París, i el primer de les grans ciutats pel que fa a ràtio de viatges per bicicleta i dia.

Butlletí