
La Diputació de Barcelona inverteix 16 milions d’euros i impulsa més de 800 projectes amb el primer programa per adaptar els municipis a la calor extrema.

La xarxa de refugis climàtics s’estén fins als 36 municipis metropolitans i s’amplia un 31 %

L’Hospitalet renova els 4.250 contenidors de la ciutat i estrena nous vehicles de recollida. Forma part de la segona fase de desplegament de la nova contracta dels serveis de recollida de residus i neteja viària, amb el lema “L’H més que net”.
Mataró aposta per incrementar personal, nova maquinària i més serveis en el nou contracte de neteja i recollida selectiva

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua del Prat de Llobregat
Arrenca la 35a Setmana del Medi Ambient de Terrassa amb un espectacle participatiu d’improvisació sobre temes mediambientals.

Els incendis van començar a principis d'any i es van intensificar durant les onades de calor de l'estiu.

El Govern de la Generalitat de Catalunya promou una nova estratègia de gestió forestal davant l'augment del risc d'incendis
Divendres 22 de maig s'ha dut a terme la jornada "Vint anys d'acció climàtica local", una trobada que ha reunit responsables municipals al Castell de Castelldefels. Manuel Reyes, alcalde de Castelledefels, qui fins ara ostentava la vicepresidència 2ª, passa a ser president després d'aprovar el seu nomenament a la Junta de Govern de la FEMP





















