Vallromanes i Vilanova del Vallès posen fil a l’agulla per unir els dos municipis amb un carril bici i de vianants

14/11/2019 - 07:55

Els dos governs locals han acordat signar un conveni per dur a terme conjuntament la redacció del projecte i la seva execució, que partirà de Vallromanes i finalitzarà al Pavelló de Vilanova del Vallès, passant per l’institut d’aquest municipi. La previsió dels dos consistoris és que la redacció se’n faci el 2020.

L’equip de Govern de Vallromanes i el de Vilanova del Vallès s’han reunit, el passat 8 d’octubre, a Vallromanes per tractar diferents temes que afecten els dos municipis i crear sinergies de treball en diferents àmbits per millorar la resposta a les necessitats dels seus vilatans. Entre les qüestions, s’ha abordat la creació d’un carril bici i de vianants, proposta recollida al programa de l’executiu vallromaní per al mandat 2019-2023.

Els dos governs locals han acordat signar un conveni per dur a terme conjuntament la redacció del projecte i la seva execució, que partirà de Vallromanes i finalitzarà al Pavelló de Vilanova del Vallès, passant per l’institut d’aquest municipi. La previsió dels dos consistoris és que la redacció se’n faci el 2020.


 

Categories: 

Relacionats

Article

D’acord amb les dades d’ús dels carrils bici, entre el juny del 2024 i el juny d’enguany l’avinguda Diagonal esdevé el principal eix ciclista de la ciutat, sobretot el tram comprès entre les places de Francesc Macià i de les Glòries. Aquestes dades es recullen mitjançant espires electromagnètiques situades sota el paviment que compten el pas del conjunt de vehicles que circulen pels carrils bici.

Notícia

El tram del Bicivia 8 entre el cementiri municipal i Montcada i Reixac ja està finalitzat i obert a la circulació. La consolidació d’AMBici i l’arribada del Bicibox reforcen l’aposta per l’ús quotidià de la bicicleta.

Notícia

Malgrat la creença popular, no hi ha evidències que indiquin que els carril bici bidireccionals són sistemàticament més perillosos per als ciclistes que els unidireccionals, segons es desprèn d’un estudi realitzat per Samuel Nel·lo, investigador de l’ICTA-UAB on compara la sinistralitat dels dos tipus de carrils a Barcelona.

Butlletí