Tona promou les compres de Nadal més sostenibles amb el lema “A Tona... La bossa i la vida”

22/12/2016 - 09:12

Sota l’eslògan “A Tona... La bossa i la vida”, l’Ajuntament de Tona inicia una campanya per fer les compres de Nadal més sostenibles i promoure l’ús tradicional de la bossa de roba per anar a comprar al comerç local.

La BOSSA, per tenir un comerç més sostenible, sense bosses de plàstic, que permetrà reduir-ne el seu consum i evitar un residu innecessari i la VIDA, per omplir els carrers comercials de gent, de vida. Que tots els tonencs i tonenques comprin i gaudeixin de l'oferta de qualitat que hi ha a Tona.

Durant aquests dies es repartiran 1.000 bosses de cotó amb un disseny nostrat per fer servir en les compres diàries. Per aconseguir la bossa, cal omplir la butlleta amb 3 segells de 3 comerços diferents de la població i presentar-la a les oficines de l’Ajuntament. La campanya és vàlida fins acabar les existències.

Aquesta iniciativa es porta a terme conjuntament la regidoria de Comerç i la de Medi Ambient amb la finalitat de potenciar les compres nadalenques a Tona tot respectant l’entorn i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.


 

Municipis: 

Relacionats

Notícia
 

Segons dades de l'Agència Catalana de Residus, el 40% del plàstic es destina a fabricar envasos i embalatges. És possible omplir la nevera sense omplir també el contenidor amb aquests embolcalls? La resposta és sí, com demostra el grup Residu Zero d'Osona, en què els integrants fan la compra en determinats comerços NO amb cistell sinó amb tupper!

Notícia

‘Soc un comerç + sostenible’ és el primer pas d’una campanya perquè Vic esdevingui un model pioner en la prevenció de residus i s’avanci cap a una ciutat més sostenible i saludable. La confiança, la proximitat i el compromís són els tres eixos de la campanya.

Article

La campanya de prevenció de residus pretén aconseguir una ciutat encara més més sostenible i saludable amb la corresponsabilitat de la ciutadania

Butlletí