Especial ECOEDICIÓ

Redacció Sostenible.cat

01/06/2023 - 08:03

Sostenible.cat us presenta un especial monogràfic sobre l'ecoedició. Disponible en format Especial web i en format Butlletí.

A Catalunya es publiquen més de 100 llibres cada dia. És el territori amb la indústria editorial més gran de tot l'Estat, i això fa que la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient estiguin a l'ordre del dia. L'alternativa del llibre electrònic també té el seu cost ambiental: l'impacte d'un llibre digital equival a comprar 495 llibres en paper.

Per aquest motiu, es comença a introduir el concepte d'ecoedició que es basa en tres principis bàsics com són l’ús de paper de boscos sostenibles, la impressió local i la comunicació de l’impacte que té la producció de cada llibre. En parlem en aquest especial monogràfic de Sostenible.cat. 



 

Etiquetes: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

La campanya inclou premis a qui faci servir envasos sostenibles per anar a comprar al mercat, al mateix temps que es promou la compra al comerç local.

Entrevista
Rosa García, directora general de Rezero

Butlletí