Renovables a Vilanova del Vallès

04/03/2023 - 09:00

L'Ajuntament de Vilanova del Vallès instal·la plaques fotovoltaiques per a subministrament a l'escola la Falguera

Amb aquesta intervenció es pretén reduir la despesa elèctrica i sobretot reduir la contaminació produïda per la producció d’energies fòssils i reducció de la petjada de carboni.

L’ajuntament de Vilanova del Vallès ha apostat durant tot el mandat per la transició energètica d’autoconsum dels equipaments municipals.

Dins de les actuacions de millora ambiental de reducció de la petjada de carboni i la millora en l'eficiència energètica dels equipaments municipals de Vilanova del Vallès, es troba la dotació d'un camp fotovoltaic que es situarà a l'escola la Falguera.

Amb aquesta instal·lació de panells solars el municipi estalviarà en el consum de la llum al mateix temps que ajudarà a millorar la qualitat del medi ambient. 

A més aquesta actuació també suposarà una transmissió de valors actuals i eco-friendly als més petits del poble i a tota la comunitat educativa. Es consoliden valors com la cura de la naturalesa i la consciència ecològica. De fet, els infants i els joves seran testimonis directes de l'aprofitament de l'energia del sol cada dia.


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

Fins a 200 de llars molletanes es podran beneficiar dels excedents d’energia que generen les instal·lacions solars municipals. Al llarg d’aquest 2026, sortirà una convocatòria pública on les persones interessades podran inscriure's. L'adjudicació es farà per sorteig.

Notícia
 

L’Ajuntament de Vilafranca implementarà, amb el suport de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, dues instal·lacions fotovoltaiques amb acumulació per cobrir el consum dels edificis i instal·lacions de la Zona Esportiva.

Notícia

Al llarg d'aquest any s'instal·laran plaques fotovoltaiques a les escoles Giroi, Tagamanent i Els Pinetons, que suposaran un estalvi d'emissions contaminants d'unes 100 tones de CO2.

Butlletí