La Diputació de Barcelona lliura 112 bicicletes elèctriques a 74 municipis

08/02/2018 - 20:18

La Diputació de Barcelona ha fet ​de 112 bicicletes elèctriques a 74 municipis de la demarcació, destinades tant a la policia local com a serveis municipals.

L’acte, a càrrec del diputat d’Espais Naturals i Medi Ambient, Valentí  Junyent, s'ha celebrat a l’Edifici del Rellotge del Recinte de l’Escola Industrial de Barcelona.

Gràcies a aquest programa, iniciat l’any 2008 i que s’emmarca en la línia estratègica de mobilitat tova i en una política més general d’eficiència energètica, la Diputació de Barcelona ha cedit ja 563 bicicletes a un conjunt de 300 municipis de la demarcació.

La implantació d’aquest programa està comportant un important estalvi de més de 650 tones anuals de CO₂ a l’atmosfera, però també un important efecte exemplificador, ja que des de les administracions locals el ciutadans veuen en la implantació de la bicicleta com un element pacificador del trànsit així com un descens de la contaminació, tant acústica com atmosfèrica.


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

Prop d'un miler de bicicletes abandonades des de l'any 2022 han tingut una segona vida gràcies al conveni amb Biciclot

Notícia

El nombre de registres ha arribat a superar el milió dos-cents mil, gràcies en gran part als nous comptadors instal·lats a les rutes

Article

Aquesta guia és una crida a l'acció per transformar els carrers de les nostres ciutats en espais que afavoreixin la salut, la convivència i la sostenibilitat. Els carrers, com a elements fonamentals de l'espai públic, tenen el poder de millorar la qualitat de vida urbana i de connectar les persones amb el seu entorn.
 

Butlletí