Joandomènec Ros: “Tot allò que ens amenaçava, ja està passant”

Periodista
21/04/2022 - 11:23

Joandomènec Ros ens cita al pati de l’Institut d’Estudis Catalans. És a casa. Impressiona parlar amb aquest home de ciència, tota una institució a Catalunya. No obstant, el seu tarannà sembla senzill i humil, cita en diverses ocasions al seu mestre Ramon Margalef.  Ens diu que aquest llibre és un nou intent de ser escoltat, sobretot pels que tenen capacitat de decisió i no estan actuant. Ecòleg marí, docent i divulgador científic des de fa més de 30 anys, ens convida a assumir a nostra responsabilitat i ser masovers d’aquest món.

El llibre “Cal que siguem masovers del món” ha estat publicat per l’editorial Empúries.


 

Etiquetes: 

Relacionats

Entrevista
Ramon Folch, biòleg i divulgador

Ramon Folch acaba de ser guardonat amb la Creu de Sant Jordi 2025, una de les màximes distincions que atorga la Generalitat de Catalunya

Entrevista
Jaume Terradas, ecòleg i divulgador científic

L’ecòleg i divulgador científic Jaume Terradas, una de les veus més lúcides i respectades del panorama ambiental català, acaba de publicar El carro de fenc.

Acte
22/03/2025 - 20:30

Butlletí