Transició ecosistèmica a les metròpolis, a partir de una solució infraestructural”, exemple “SUMOSU stations”

dilluns, 6 maig, 2019 - 18:15 a 19:45
Editorial Octaedro - Bailen 5 baixos - 08010 Barcelona

Carme García Lorés i Jordi Sala Porta

L’estratègia per una transició de l’actual situació d ‘atzucac, a un model descarbonitzat a les metròpolis. L’objectiu es oferir al ciutadà una potent alternativa descarbonitzada i a la tinença de cotxe per a us ocasional (MaaS) Mobility-as-a-Seruice. Proposem afrontar amb mesures sostenibles i estructurals de mitigació del canvi climàtic, basades en la economia col.laborativa i circular, els reptes de la congestió, la contaminació i la transició energètica, ja que a les metròpolis la mobilitat i la energia, son els dos sectors de mes incidència directa, també en les emissions de CO2

Organitza: Col·lectiu CMES per a un Nou Model Energètic i Social Sostenible  - ENTRADA LLIURE
Marcel Raga -Col·lectiu CMES - cmes2012@gmail.com


 

Municipis: 
Categories: 
Smart cities/Planificació urbana

Relacionats

Notícia

Si el projecte de les “superilles” s’apliqués íntegrament, la ciutat de Barcelona podria evitar cada any 667 morts prematures, la majoria a causa de la disminució dels nivells de contaminació atmosfèrica (NO2). Són algunes de les conclusions d'un estudi de l'Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal), el qual estima que la implementació de les 503 “superilles” previstes inicialment reduiria els nivells anuals de contaminació atmosfèrica un 24%.

Article

Els cursos abasten tant l'exposició i reflexió teòrica, com la presentació i anàlisi de casos pràctics (experiències, problemes reals, visites, etc) a fi d'integrar aquests continguts en els diferents àmbits d'aplicació professional, així com oferir recursos metodològics per a la Gestió ambiental.

Notícia
Segon la Xarxa de Solucions de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides (SDSN)
Font: www.goodfreephotos.com

Font: www.goodfreephotos.com

Un nou informe de la Xarxa de Solucions de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides (SDSN) i de la Universitat de Tilburg (Països Baixos) col·loca a Madrid a la 28a posició ia Barcelona a la 30a, entre les 45 capitals i grans ciutats europees analitzades en matèria de desenvolupament sostenible. Madrid se situa darrere de Brussel·les, Bratislava i Praga i per davant de Tallin. Barcelona, ​​al seu torn, se situa darrere de la capital d'Estònia i per davant de Varsòvia, Zagreb i Vílnius.

Butlletí