Transició ecosistèmica a les metròpolis, a partir de una solució infraestructural”, exemple “SUMOSU stations”

dilluns, 6 maig, 2019 - 18:15 a 19:45
Editorial Octaedro - Bailen 5 baixos - 08010 Barcelona

Carme García Lorés i Jordi Sala Porta

L’estratègia per una transició de l’actual situació d ‘atzucac, a un model descarbonitzat a les metròpolis. L’objectiu es oferir al ciutadà una potent alternativa descarbonitzada i a la tinença de cotxe per a us ocasional (MaaS) Mobility-as-a-Seruice. Proposem afrontar amb mesures sostenibles i estructurals de mitigació del canvi climàtic, basades en la economia col.laborativa i circular, els reptes de la congestió, la contaminació i la transició energètica, ja que a les metròpolis la mobilitat i la energia, son els dos sectors de mes incidència directa, també en les emissions de CO2

Organitza: Col·lectiu CMES per a un Nou Model Energètic i Social Sostenible  - ENTRADA LLIURE
Marcel Raga -Col·lectiu CMES - cmes2012@gmail.com


 

Municipis: 
Categories: 
Smart cities/Planificació urbana

Relacionats

Article

Els cursos abasten tant l'exposició i reflexió teòrica, com la presentació i anàlisi de casos pràctics (experiències, problemes reals, visites, etc) a fi d'integrar aquests continguts en els diferents àmbits d'aplicació professional, així com oferir recursos metodològics per a la Gestió ambiental.

Notícia
Segon la Xarxa de Solucions de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides (SDSN)
Font: www.goodfreephotos.com

Font: www.goodfreephotos.com

Un nou informe de la Xarxa de Solucions de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides (SDSN) i de la Universitat de Tilburg (Països Baixos) col·loca a Madrid a la 28a posició ia Barcelona a la 30a, entre les 45 capitals i grans ciutats europees analitzades en matèria de desenvolupament sostenible. Madrid se situa darrere de Brussel·les, Bratislava i Praga i per davant de Tallin. Barcelona, ​​al seu torn, se situa darrere de la capital d'Estònia i per davant de Varsòvia, Zagreb i Vílnius.

Butlletí