Transició ecosistèmica a les metròpolis, a partir de una solució infraestructural”, exemple “SUMOSU stations”

dilluns, 6 maig, 2019 - 18:15 a 19:45
Editorial Octaedro - Bailen 5 baixos - 08010 Barcelona

Carme García Lorés i Jordi Sala Porta

L’estratègia per una transició de l’actual situació d ‘atzucac, a un model descarbonitzat a les metròpolis. L’objectiu es oferir al ciutadà una potent alternativa descarbonitzada i a la tinença de cotxe per a us ocasional (MaaS) Mobility-as-a-Seruice. Proposem afrontar amb mesures sostenibles i estructurals de mitigació del canvi climàtic, basades en la economia col.laborativa i circular, els reptes de la congestió, la contaminació i la transició energètica, ja que a les metròpolis la mobilitat i la energia, son els dos sectors de mes incidència directa, també en les emissions de CO2

Organitza: Col·lectiu CMES per a un Nou Model Energètic i Social Sostenible  - ENTRADA LLIURE
Marcel Raga -Col·lectiu CMES - cmes2012@gmail.com


 

Municipis: 
Categories: 
Smart cities/Planificació urbana

Relacionats

Article

Coincidint amb el quart aniversari de la definició per part de les Nacions Unides de l’Agenda 2030, l'Ajuntament de Barcelona ha estat endegant una campanya de comunicació per sensibilitzar la ciutadania sobre els disset objectius de desenvolupament sostenible.​

Notícia
Barcelona és una dels casos estudiats. Font foto: Pixabay

Barcelona és una dels casos estudiats. Font foto: Pixabay

Com es mou la gent a les ciutats? Pel que fa a mobilitat, hi ha dos extrems: d'una banda, ciutats que són com cebes, de l'altra, ciutats que funcionen com gotims de raïm. Un recent estudi liderat pel CSIC revela que les ciutats amb una mobilitat concentrada en menor superfície gaudeixen de més qualitat de vida que les ciutats disperses.

Butlletí