Ja hi ha guanyadors del sorteig de la campanya per fomentar el reciclatge de vidre a Manresa

20/01/2018 - 14:57

La plaça del mercat de Puigmercadal ha acollit un acte per sensibilitzar a la ciutadania en el reciclatge de vidre. Els ciutadans i ciutadanes que han abocat 3 envasos de vidre han rebut un obsequi. 

La plaça del Mercat de Puigmercadal de Manresa ha acollit avui un acte per sensibilitzar a la ciutadania en el reciclatge del vidre, un acte emmarcat en la campanya  "Després del brindis i el torró, el vidre al contenidor", impulsada durant aquestes fetes de Nadal per l'Ajuntament de Manresa en col·laboració amb Ecovidrio, l'entitat sense ànim de lucre encarregada de la gestió del reciclatge dels residus d'envasos de vidre a Espanya. 

Dies enrere es va col·locar un contenidor decorat amb motius nadalencs als voltants del mercat de Puigmercadal. A més, van col·locar cartells i van repartir fullets informatius a les parades del mercat, amb diferents missatges sobre el reciclatge de vidre.

Com a part de la campanya, en la qual una parella d’informadors ambientals ha estat present a la zona per fer tasques d'informació i sensibilització, aquest matí els ciutadans que han abocat 3 envasos de vidre en el contenidor han rebut un obsequi. A més, s’ha fet el sorteig de diversos miniglús i un premi important que consistia en un val de 100 € per bescanviar en compres a les parades, entre les persones que han participat en aquesta campanya de sensibilització.

L’acte ha comptat amb la presència del regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis de l’Ajuntament de Manresa, Jordi Serracanta; i Ivan Costa, tècnic de l’empresa Ecovidrio; així com representants del mercat de Puigmercadal.


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Notícia
La mitjana de la recollida selectiva ha estat, l’any 2018, d’un 50%

Aquest bon resultat s’explica pel canvi a models individualitzats de recollida que es van adoptar l’any passat a municipis del Berguedà i l’Anoia, com la recollida porta a porta o les àrees d’aportació tancades. La comarca que selecciona millor és Osona amb un 62%, mentre que l’Anoia i el Moianès generen residus domèstics per sobre de la mitjana de Catalunya.

Notícia
La campanya solidària es porta a terme a més de 80 ciutats de tot el territori, com Madrid, Sevilla, Barcelona, Santander o Palma de Mallorca.

La iniciativa, organitzada per Ecovidrio, té l’objectiu de sumar esforços davant aquesta malaltia i potenciar el reciclatge d’envasos de vidre

Notícia

L’Ajuntament de Mataró i Ecovidrio han posat en marxa una campanya informativa adreçada a les activitats comercials que generen el 52% dels residus d’envasos de vidre d’un sol ús. La campanya consisteix en informar a tots els bars, restaurants i hotels de la ciutat sobre l’obligatorietat de separar els residus d’envasos de vidre tal com recull la legislació vigent i es lliuraran cubells gratuïts amb la finalitat de facilitar la separació dels residus de vidre als establiments.

Butlletí