COP29 i les energies renovables

Pòdcast de Crític

Font: El Crític

21/11/2024 - 20:08

El principal objectiu en matèria de transició energètica que té la COP29 que aquests dies se celebra a Bakú és donar seguiment als compromisos de transformació dels sistemes energètics mundials. Però com ha de ser la transició a les renovables? Quins compromisos cal que es compleixin per avançar en aquesta direcció?

En parlem amb Pedro Fresco, científic, divulgador, exdirector de Transició Ecològica del Govern valencià i director general d’AVAESEN, l’associació d’empreses d’energies renovables del País Valencià i acabem el programa amb una connexió en directe a Bakú amb Jordi Manils, assessor de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona.

Amb el suport de la Diputació de Barcelona.

 


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

CONAMA Local Viladecans 2025 ha acollit la presentació de l'informe Avaluació de riscos i impactes derivats del canvi climàtic a Espanya (ERICC).

Notícia
El pòdcast de CRÍTIC


El negacionisme climàtic s’escampa a escala global des de tribunes de poder, amplificades per altaveus mediàtics i injectades en el debat públic com si fossin veritats. Però aquest no és l’únic discurs que va guanyant terreny.

 

Notícia
Podcast El Crític

 

Les pèrdues econòmiques provocades pel clima extrem són cada vegada més grans i l'Estat espanyol és un dels països que en paga el cost més alt. Què es pot fer per mitigar-ne les conseqüències? Quin paper poden tenir les administracions locals en aquesta qüestió?

Butlletí