Com funciona una dessalinitzadora? Entrem a l'ITAM del Llobregat

Reportatge
30/09/2024 - 13:49

La planta dessalinitzadora d'El Prat de Llobregat funciona les 24 hores durant els 365 dies de l'any. Abasteix d'aigua a aproximadament 1,5 milions d'habitants.


 

Les plantes dessalinitzadores estan jugant un paper cada vegada més important en l'abastiment d'aigua per la situació de sequera crònica que vivim. L'ITAM del Llobregat produeix 2.000 litres d'aigua per segon, i només passen cinc hores i mitja des que recull l'aigua del mar fins que arriba a la xarxa de distribució.

 

Gravació i muntatge: Pere Elías


 

Categories: 

Relacionats

Article

El projecte Life eCOadapt50 impulsa una prova pilot per testar dessalinitzadores portàtils en vaixells pesquers

Notícia



Amb la plantació d’aquesta tardor, entre els mesos d’octubre i desembre, es reposen un total de 1.839 arbres a tots els districtes.

Butlletí