Joan H.Farigola (No Más Colillas): “Crec que són necessàries les organitzacions perquè els governs es posin les piles”

Periodista especialitzada en medi ambient
13/07/2021 - 16:32

La burilla del cigarret és el primer residu a escala mundial. En Joan Hernández Farigola ens explica que és un residu invisible, ja que moltes vegades els fumadors no són conscients del dany que estan causant en tirar-lo a terra. Per demanar canvis i solucions a aquesta problemàtica, l’any 2016 va sorgir No Más Colillas en el Suelo Barcelona. L’entitat, a través de la seva activitat, vol conscienciar sobre l’impacte negatiu de les burilles al medi ambient i demanar mesures polítiques per fer-hi front.


 

Relacionats

Notícia

Els pressupostos de carboni 2026-2030 fixen per primera vegada un límit màxim d’emissions de gasos amb efecte d’hivernacle, que no podrà superar les 161,6 milions de tones de CO₂ equivalent durant el quinquenni

Notícia

L'alcalde de Vilanova i la Geltrú manifesta que el nou contracte d'escombraries i neteja suposarà “un abans i un després”

Article

El Consorci del Bages per a la gestió de residus presenta la nova planta de valorització de residus que s’està construint al Parc ambiental de Bufalvent, una infraestructura que permetrà adaptar el sistema de gestió de residus a les noves exigències legals i ambientals, i millorarà el tractament de residus municipals.

Butlletí