Joan H.Farigola (No Más Colillas): “Crec que són necessàries les organitzacions perquè els governs es posin les piles”

Periodista especialitzada en medi ambient
13/07/2021 - 16:32

La burilla del cigarret és el primer residu a escala mundial. En Joan Hernández Farigola ens explica que és un residu invisible, ja que moltes vegades els fumadors no són conscients del dany que estan causant en tirar-lo a terra. Per demanar canvis i solucions a aquesta problemàtica, l’any 2016 va sorgir No Más Colillas en el Suelo Barcelona. L’entitat, a través de la seva activitat, vol conscienciar sobre l’impacte negatiu de les burilles al medi ambient i demanar mesures polítiques per fer-hi front.


 

Relacionats

Notícia
A les portes de la COP30

Mentre els líders mundials es reuneixen al Brasil per a la cimera climàtica COP30, el secretari general de l'ONU, António Guterres, va demanar dijous mesures urgents per reduir les temperatures globals i mantenir l'objectiu d'1,5 °C a l'abast.

Article

La Setmana de la Solidaritat de l'Hospitalet de Llobregat ha arrencat amb la lectura d'un manifest que dona inici a una setmana amb més de trenta activitats per reflexionar sobre l’emergència ambiental i social.

Butlletí