Helena Badger: “L’autoconsum és avui una opció a l’abast de tothom, sense invertir ni un euro"

Periodista
19/05/2021 - 12:22

Helena Badger és assessora legal de Holaluz, comercialitzadora d'energia verda que ha aposta fermament per l'autoconsum domèstic. En aquesta entrevista ens parla del que assegura és una explosió de l'autonsum a Catalunya, els temps d'amortització de les inversions i les opcions, com ara les subvencions o bonificacions fiscals, que poden tenir els consumidors per fer realitat aquesta opció.


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

L’Aliança per l’Autoconsum, amb la participació activa de l’Associació de Municipis per l’Energia Pública (AMEP), ha presentat una Proposició No de Llei (PNL) al Congrés dels Diputats per actualitzar la regulació de l’autoconsum a l’Estat espanyol.

Notícia

Durant l’estiu es van posar en marxa les noves instal·lacions fotovoltaiques municipals de l’Escola Canigó (36 kW), l’Edifici Sant Ferran de l’Escola Canigó (42 kW), l’Escola Marrecs (30 kW) i Les Escoles (60 kW).

Notícia
 

L’Ajuntament de Vilafranca implementarà, amb el suport de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, dues instal·lacions fotovoltaiques amb acumulació per cobrir el consum dels edificis i instal·lacions de la Zona Esportiva.

Butlletí