PARK(ing) DAY Barcelona

divendres, 16 setembre, 2022 - 00:00 a 23:59
Barcelona

És un esdeveniment que es celebra des del 2014 a Barcelona i que consisteix en la transformació temporal de places públiques d'aparcament de cotxes en parcs, jardins o altres formes d'espai públic.

Enguany es proposta com a temàtica central l'ecofeminisme, és a dir, propostes entorn l'urbanisme, l'arquitectura o el medi ambient des d'una perspectiva de gènere.

El Park(ing) Day Barcelona és un esdeveniment anual, que coordina Espai Ambiental Cooperativa i ISGLOBAL amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona des del 2014, que aquest any se celebrarà el 16 de setembre del 2022.

Es tracta d’una acció performativa, de sensibilització i reivindicativa, en què diverses entitats, col·lectius i ciutadania en general, transformen de forma temporal places públiques d’aparcament de cotxes en parcs, jardins i altres formes d’aprofitament de l’espai públic, amb l’objectiu de reivindicar un model de ciutat centrat en les persones i en el medi ambient.
 

Més informació
 

 

Municipis: 
Categories: 
Mobilitat

Relacionats

Notícia

L’objectiu de la campanya és que el col·lectiu jove que encara no hagi fet el canvi de sistema de la T-jove a la T-mobilitat faci el traspàs amb antelació a la tornada a les aules del mes de setembre.

Notícia

Aquests dispositius, finançats pels fons Next Generation, permetran analitzar l’ús i l’evolució de la demanda de la xarxa pedalable de la metròpolis i planificar millores a mitjà i llarg termini.

Butlletí