S'amplia la xarxa de punts de recàrrega elèctrica de Barcelona

08/02/2021 - 18:57

En els darrers dies s’han posat en funcionament 43 nous punts de recàrrega, un de superfície al carrer Europa i la resta repartits en els 12 aparcaments de BSM. En total, ja en són 555, 409 en aparcaments i 146 en superfície.

La xarxa de punts de recàrrega segueix creixent a la ciutat de Barcelona. En els darrers dies s’han posat en funcionament 43 nous punts  de recàrrega, un de superfície al carrer Europa i la resta repartits en els 12 aparcaments de BSM.  Amb aquests nous punts, la xarxa s’amplia a 555 punts en funcionament distribuïts per tota la ciutat.

Endolla Barcelona aposta per la transició cap a una mobilitat 100% sostenible. Per això, s’ha creat un sistema de tarifes per continuar oferint un bon manteniment del servei, ampliar la xarxa de punts per la ciutat i gestionar el consum de l’energia de les recàrregues de manera més intel·ligent i sostenible. 

A partir d’ara, les persones usuàries del servei Endolla, tant si són  particulars, com professionals, i independentment de si fan un ús habitual o esporàdic del servei i recarreguen al carrer o als aparcaments BSM, podran escollir la modalitat de pagament que millor s’adapti a les seves necessitats de mobilitat.

Les noves subscripcions anuals Eco d’Endolla ofereixen a les persones usuàries habituals preus per ús amb descomptes, afavorint les recàrregues habituals, planificades i en l’horari més sostenible de consum energètic general, que van dels 0,22€/kWh als 0,40€/kWh segons l’horari o el tipus de càrrega.


 

Categories: 

Relacionats

Article

El projecte EdiCitNet, finançat per la Unió Europea i amb una durada prevista de 5 anys, va néixer amb l'objectiu de demostrar que la implementació d'infraestructures verdes no ornamentals pot augmentar la producció sostenible d'aliments a nivell local, així com regenerar espais urbans apostant per una millora de la inclusió social.  Sant Feliu és l'únic municipi participant de l'estat espanyol.

Article

Es tracta d'un format que ja s'està estenent fa temps en diferents ciutats europees, i que suposa una alternativa poc invasiva i molesta per a la resta d'usuaris ja que aprofita una infraestructura ja aixecada, i requereix molt poca obra. A més permet posar en marxa una xarxa que afavoreix a aquells usuaris que no tinguin plaça de garatge. Una cosa que ajuda a popularitzar més els cotxes elèctrics.

Article

Ambdós equips són de 50 kW i permeten carregar, sense cost per a l'usuari, el 100 % de la bateria en menys de 30 minuts, amb possibilitat de carregar dos vehicles alhora.

Butlletí