Presentació | Mobilitat a la feina. Un repte pendent

dimarts, 29 octubre, 2019 - 19:00 a 20:30
Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya . c/ Dels Vergós, 16 – Barcelona

Els desplaçaments a la feina són un dels grans reptes pendents per resoldre bé les necessitats de la mobilitat diària dels ciutadans. L’ATM ha impulsat el Pla de Desplaçaments d’Empresa (PDE) per optimitzar la mobilitat i afavorir modes de transport alternatius al vehicle privat.

En aquest context, organitzem la taula rodona sobre els PDE a propòsit de la publicació de La movilidad al Trabajo: un reto pendiente, escrit per Manel Ferri. Comptarem amb la presència del director general de Trànsit, Pere Navarro, i l’exdirector general de l’IDAE, Joan Herrera, autors del pròleg del llibre.

INSCRIPCIONS

Omple aquest formulari per tramitar la teva inscripció.

Assistència gratuïta. Places limitades.

logo_CaminsDECatalunya_positiu


 

Municipis: 
Categories: 
Mobilitat

Relacionats

Notícia



Amb prop de 54.000 usuaris i un total de 1.035 punts de recàrrega, la xarxa evoluciona de manera constant per donar resposta a les necessitats reals dels usuaris.

Notícia

L’Agenda Bus 2026-2030 s’iniciarà a partir del gener i incorporarà reforços de línies, carrils bus, línies exprés i projectes per fer la xarxa més eficient. A partir del 26 de gener, la línia H12 també augmentarà la freqüència i la capacitat al tram central, entre les places de les Glòries i de Cerdà.

Article

El Pla presentat retallarà el 50% d’emissions el 2030, reduint en un milió de tones les emissions respecte a l’any 2017. Les inversions al Port de Barcelona relacionades amb infraestructures per a la transició energètica sumen 1.700 milions d’euros.

Butlletí