Postgrau Gestió ambiental a l'empresa i l'administració pública

Font: UB

18/06/2019 - 16:37

Els cursos abasten tant l'exposició i reflexió teòrica, com la presentació i anàlisi de casos pràctics (experiències, problemes reals, visites, etc) a fi d'integrar aquests continguts en els diferents àmbits d'aplicació professional, així com oferir recursos metodològics per a la Gestió ambiental.

Postgrau GESTIÓ AMBIENTAL A L’EMPRESA I L’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA:  Recursos, Comunicació i Canvi. Curs 2019-20

Aquest postgrau forma part de la  31a. edició del  MÀSTER EN INTERVENCIÓ i gestió AMBIENTAL: Persona i Societat. Bienni 2019-21

Dirigit per Enric Pol (UB) i Lupicinio Iñiguez (UAB). Títol interuniversitari UB  i  UAB.

Inici del curs 21 d’octubre 2019. 

Característiques  específiques i diferencials del programa:

  •        parteix dels pressupostos conceptuals de la  Psicologia Ambiental
  •        es focalitza  en el aspectes humans, socials i organitzacionals associats als temes ambientals i el desenvolupament sostenible
  •        la consideració que la intervenció i la gestió ambiental és abans que res una gestió de comportaments, sense oblidar els aspectes tècnics i tecnològics.
  •        la trandisciplinarietat  i la transversalitat del programa

Objectius: Aportar coneixements, tècniques i instruments per a la Gestió i la Intervenció Ambiental. Facilitar una base comuna de conceptes, llenguatge i pràctica per a futurs treballs aplicats que requereixin una col·laboració inter/trans disciplinar.

Els cursos abasten tant l'exposició i reflexió teòrica, com la presentació i anàlisi de casos pràctics (experiències, problemes reals, visites, etc) a fi d'integrar aquests continguts en els diferents àmbits d'aplicació professional, així com oferir recursos metodològics per a la Gestió ambiental

Adreçat a:

- Titulars universitaris de qualsevol disciplina:  psicòlegs, biòlegs, ambientòlegs, urbanistes, economistes, sociòlegs, antropòlegs, geògrafs, pedagogs, filòsofs, advocats, arquitectes i enginyers, vinculats professionalment (o interessats en implicar-s’hi)  en la intervenció y la gestió ambiental a nivell urbà i territorial

Més informació  al web del Màster    www.ub.edu/master_ambiental/         


 

Municipis: 
BarcelonèsBarcelona

Relacionats

Notícia

Els pròxims mesos s’aprovaran els projectes de 25 nous espais verds en tots els districtes de la ciutat de Barcelona. Es tracta d’arranjaments d’espais que actualment estan en desús o desaprofitats i que es transformaran en noves zones d’estada per a la ciutadania, amb més verd, més ombra, nou mobiliari urbà i espais de joc i descans.

Article

Amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua, el 22 de març, i dels 25 anys d’Escoles + Sostenibles, repassem l’evolució de les iniciatives de gestió responsable de l’aigua a Barcelona durant l’últim quart de segle, i us presentem un recull de recursos per tractar aquest tema a l’aula.

Article

S’obre la quarta edició dels Premis Agenda 2030 Barcelona + Sostenible

Butlletí