Etiquetatge ambiental de vehicles i gestió de la contaminació urbana

dimecres, 10 octubre, 2018 - 09:00 a dijous, 11 octubre, 2018 - 13:59
Auditori Seu Naturgy (pl. del Gas, 1 – Barcelona)
Geolocation

Com l’etiquetatge ambiental dels automòbils pot contribuir a reduir les emissions contaminants? Com s’organitzen les Administracions implicades per fer front als episodis puntuals d’alta contaminació local? Quina és l’experiència pròpia i la d’altres països més avançats?

Després de parlar molts anys, sembla que arriba l’hora de l’acció quant a les emissions de contaminació procedents dels automòbils i altres vehicles de transport. Una ocasió de conèixer com la qualitat de l’aire serà clau per dissenyar la mobilitat urbana en el nostre futur immediat.

INSCRIPCIONS

Organitza:


 

Municipis: 
Categories: 
Energia
Mobilitat

Relacionats

Notícia

L’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, en el marc del Pla d’impuls al vehicle elèctric 2025-2030, creen una xarxa pública única de recàrrega per a vehicles elèctrics que proporcionarà una experiència de càrrega àgil, assequible, còmoda i fàcil.

Notícia

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat, la Diputació de Barcelona, juntament amb l’AMB, l’ATM, la Generalitat de Catalunya i l’AMBTU, ha organitzat una jornada que ha comptat amb la participació de responsables de mobilitat dels ens locals, de les diferents administracions i d’empreses del sector. Els eixos que han centrat la trobada han estat la mobilitat activa i els reptes de futur del transport públic.

Article


 

Ponència de Carlos Moreno, professor investigador a la Sorbonne Université i ideòleg del concepte de «la ciutat dels 15 minuts» en la jornada «Als municipis, mobilitat per a tothom», celebrada el 19 de setembre de 2025 al Paraninmf de Barcelona.

Butlletí