Barcelona s’omplirà d’iniciatives per reivindicar una altra manera de recórrer la ciutat amb la Setmana Europea de la Mobilitat

10/07/2018 - 09:34

Comencen els preparatius per celebrar una d’aquelles cites marcades amb retolador verd al calendari: la Setmana Europea per la Mobilitat.

Del 16 al 22 de setembre, Barcelona serà l’escenari de múltiples activitats per fomentar els desplaçaments a peu, en bicicleta i amb transport públic. Tot plegat, amb l’objectiu de posar de manifest que una ciutat més humana i amable és possible.

No obstant això, la present edició compta amb algunes variacions respecte anys anteriors. La més destacada es viurà en el ja mític Dia Sense Cotxes. Enguany el 22 de setembre és dissabte i coincideix amb la celebració de les Festes de la Mercè. És per això que el Dia Sense Cotxes passarà a formar part de la programació de les Festes i es durà a terme un únic tall en tota la ciutat. La Via Laietana, tallada totalment al trànsit, s’omplirà d’accions relacionades amb la recuperació de l’espai públic.

Una de les accions destacades de la Setmana serà el Park(ing)Day. Aquesta iniciativa reivindica una ciutat més verda i humana mitjançant la transformació temporal de places d’aparcament i se celebrarà el divendres 21 de setembre. Podeu trobar més informació al seu web i a les xarxes socials.


 

Municipis: 
Etiquetes: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

L’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, en el marc del Pla d’impuls al vehicle elèctric 2025-2030, creen una xarxa pública única de recàrrega per a vehicles elèctrics que proporcionarà una experiència de càrrega àgil, assequible, còmoda i fàcil.

Notícia

Un estudi avalua l'impacte que el Pla de Mobilitat Urbana i l'electrificació del port podrien tenir sobre els nivells de NO2 de la ciutat i la mortalitat associada a aquests.

Article

Gràcies a les subvencions que ofereix el Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible, l’abonament de l’AMBici passarà de 40 € a 20 € anuals
 

Butlletí