Taula Rodona: Licitacions i gestió de serveis de recollida de residus. Seguiment i control de serveis.

dilluns, 29 gener, 2018 - 09:30 a dimarts, 30 gener, 2018 - 13:59
Diputació de Barcelona. Recinte de l’Escola Industrial. Sala S7 (edifici 25).
Geolocation

Durant aquesta taula rodona ens actualitzarem sobre la legislació que aplica a la contractació pública en matèria de serveis de recollida de residus i s’exposaran diferents experiències de seguiment i control de la contracta. També hi haurà un ampli espai de temps destinat a consultes i debat amb el públic assistent sobre aquest tema d’actualitat.

Consulta el programa complet

Inscriu-te

PROGRAMA
9:30 h Benvinguda. A càrrec de Diputació de Barcelona i el Col·legi d'Ambientòlegs (COAMB).

9:40 h - 10h Presentació introductòria sobre la nova llei de contractació pública i els elements clau de les licitacions i
contractes de gestió/concessions de serveis de recollida de residus
. Ponent: Bernat Domeyó (Uría Menéndez Advocats).

10 - 11.45 h Taula rodona de presentacions d’experiències.

  • Experiència i suport de l’Oficina tècnica de canvi climàtic i sostenibilitat de la Diputació de Barcelona en la redacció de plecs i les auditories de serveis de recollida de residus. Ponent: Conxita Vicaria.
  • Experiència de l’Ajuntament de Sant Cugat. Ponent: Marisa Àlvarez.
  • Experiència de l’Ajuntament de Figueres. Ponent: Jordi Cabot.
  • Experiència de l’Ajuntament de Manresa. Ponent: Marta Mena.
  • Experiència de municipi amb recollida porta a porta (ponent pendent de confirmació).

11.45 - 14 h Debat.
Bloc 1) Definició d’instruments de corresponsabilització de l’empresa de recollida: descomptes per defectes en execució
dels serveis contractats i protocols, pagament per qualitat del servei i millora continua, pagament per objectius, etc. i
criteris d’aplicació.

Bloc 2) Aplicació pràctica d’actuacions de seguiment i control i ús de TIC, modificacions del servei i accions de millora
continua.

Modera:
Enric Coll, Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.

 


 

Municipis: 
Categories: 
Reciclatge/Residus

Relacionats

Article

El malbaratament és un problema global, atès que més de 1.300 milions de tones d’aliments es perden globalment des del camp fins als nostres plats.

Notícia

S'inicia la tramitació per triplicar el pressupost destinat a la inspecció del servei de neteja i recollida de residus. L’objectiu és augmentar les inspeccions setmanals, de 600 a 1.800, monitorar el servei i aplicar-hi millores en temps real i automatitzar la gestió d’incidències.

Acte
26/10/2023 - 00:00
Palo Alto, Barcelona

Butlletí