Jornada tècnica: Els pol·linitzadors i l'apicultura a les ciutats com a valors per la biodiversitat

dimecres, 18 octubre, 2017 - 09:30 a dijous, 19 octubre, 2017 - 13:59
Geolocation

Els insectes són importants pol·linitzadors que també formen part de la biodiversitat urbana; una peça clau en la resiliència dels ecosistemes. Les abelles solitàries com les abelles de la mel són alguns d'aquests pol·linitzadors. 

Hotels d'insectes o ruscs d'abelles afavoreixen la seva presència alhora que obren un ampli ventall de possibilitats a nivell d'educació ambiental i conscienciació de la població sobre la importància d'aquests insectes.

PROGRAMA

Inscripció gratuita. Places limitades. Cal fer reserva al correu info@mel-lis.com



Categories: 
Biodiversitat

Relacionats

Article

Viladecans va ser, durant el passat 9 de febrer, epicentre de la preservació i protecció de les abelles per un dia, gràcies a la jornada 'Més pol·linitzadors, més vida'.

Acte
09/02/2023 - 10:00
Casal la Montserratina. Plaça de la Constitució, 4, Viladecans.
Article


L’Espai Natural del Remolar-Filipines, a Viladecans, va estrenar el seu centre d’informació renovat i ho va fer coincidir amb la celebració del Dia Mundial dels Ocells, diumenge, 2 d’octubre.

Butlletí