Miquel Canals: ‘Davant la costa trobem abocadors de deixalles a 1500m. de profunditat’

01/09/2019 - 11:51

Lluís Reales conversa amb el catedràtic de Geologia de la UB Miquel Canals, autor de l”Atles del mar. Fets i dades sobre les amenaces als ecosistemes marins". Aquest atles recull informació rigorosa i actualitzada sobre els perills que amenacen el mar a causa de l’activitat humana. Les dades que hi apareixen ens interpel·len, perquè tots som responsables, d’una manera o altra, del deteriorament de mars i oceans. Tant de bo també ho siguem de la seva salvaguarda i, fins on sigui possible, de la seva recuperació.


 

Relacionats

Notícia

El congrés també tractarà sobre el Sistema de Retorn de Dipòsit austríac, el ‘nudging’ irlandès i d’altres models i serveis de recollida de residus d’alta eficiència amb identificació.

Notícia

Durant les properes setmanes s’acabaran de col·locar els contenidors de vidre oberts. Ees pot tirar la resta al contenidor multifracció i s’incorpora un dia més d’obertura de l’orgànica, que també es podrà llençar els dilluns i divendres. També retiren els contenidors convencionals de La Creueta i els veïns comencen amb el sistema Porta a Porta.

Notícia

El Mercat de Capellades ha disposat d'una parada amb bosses de reixeta i fulletons explicatius de la campanya “Oh i tant!” durant alguns dies del mes de juliol.

Butlletí