Marta Morera: “L’autoconsum s’ha de pensar com una inversió que acaba generant un estalvi”

Periodista
19/05/2021 - 12:45

Rubí Brilla ha coordinat el primer projecte d’autoconsum compartit d’energia en un polígon industrial a tot l’Estat. Aquesta ha sigut una de les fites més importantes d’aquesta entitat municipal que des de fa 10 anys treballa per ser un referent per l’estalvi, l’eficiència i l’ús de renovables en l’àmbit local. Marta Morera, responsable tècnica de Rubí Brilla ens explica aquesta experiència i com es vol continuar treballant per l’autoconsum a la ciutat.  


 

Categories: 

Relacionats

Article

L’Informe anual de l’any 2024 del servei comarcal de Gestió Energètica i d’Aigua (GEA) emès pel Consell Comarcal del Vallès Oriental fa palès en la millora de la gestió dels subministraments municipals, amb una baixada evolutiva en el consum i en el cost total

Article

Rubí ha estat i és líder de la transició energètica local, en la cerca de l'eficiència i reducció de consums energètics i la promoció de les energies renovables, a ajuntament, ciutadania i empreses.

Acte

Butlletí