Helena Badger: “L’autoconsum és avui una opció a l’abast de tothom, sense invertir ni un euro"

Periodista
19/05/2021 - 12:22

Helena Badger és assessora legal de Holaluz, comercialitzadora d'energia verda que ha aposta fermament per l'autoconsum domèstic. En aquesta entrevista ens parla del que assegura és una explosió de l'autonsum a Catalunya, els temps d'amortització de les inversions i les opcions, com ara les subvencions o bonificacions fiscals, que poden tenir els consumidors per fer realitat aquesta opció.


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

L’Ajuntament de Barberà del Vallès ha aprovat el projecte executiu per a la instal·lació d’un sistema d’energia solar fotovoltaica de 26,88 kWp a la coberta de la Llar d’Infants Municipal La Blava, destinat a consum col·lectiu.

Notícia

L’any 2025 s’han generat un total de 387.811 kWh al conjunt d’instal·lacions fotovoltaiques municipals en funcionament a Sant Just Desvern, assolint un nou rècord anual de producció d’energia neta municipal.

Notícia
32 milions de ciutadans beneficiats

El 66% dels municipis espanyols compta amb ordenances fiscals que bonifiquen l'autoconsum mitjançant reduccions a la quota de l'Impost sobre Béns Immobles (IBI). Així ho reflecteix l'informe Incentius fiscals a l'autoconsum, publicat aquest dilluns per la Fundació Renovables amb el suport de la Unió Espanyola Fotovoltaica (UNEF).

Butlletí