Més de 340 objectes reutilitzats al Vallès Oriental durant la Setmana Europea de la prevenció de residus

19/02/2021 - 11:55

343 objectes reutilitzats és el balanç de les campanya RNova que el Consorci ha impulsat, en les 25 deixalleries comarcal més la mòbil. 

 

L'acció s'ha realitzat en el decurs de la Setmana de la Prevenció de Residus 2020 que es va celebrar del 21 al 29 de novembre arreu d’Europa.

Els objectes reutilitzats, majoritàriament estris i parament de la llar, es comercialitzaran mitjançant els centres especials de treball adherits al programa RNova. Actualment hi ha quatre entitats que hi participen amb 7 punts de venda que han reutilitzat més de 14.000 articles:

- Fundació Baix Montseny: comercialitzen els productes als mercats ambulants de Sant Celoni (dimecres), Llinars del Vallès (divendres), Santa Maria de Palautordera i Riells i Viabrea (dissabte) i Sant Antoni de Vilamajor (diumenge).
- GRUPDEM: té parada cada quinze dies els divendres al mercat ambulant de Montmeló.
- APADIS: La Botigueta, al passeig Andalusia, del barri Bellavista, és el seu punt de venda.
- Dimas: Recupera bicicletes de les deixalleries que es comercialitzaran en els punts de venda de les altres entitats.


 

Categories: 
Municipis: 
Vallès Occidental
Vallès Oriental

Relacionats

Notícia


La iniciativa de l’Ajuntament de Mollet del Vallès ha estat escollida entre un total de 12.700 accions d’arreu del continent dins la categoria d’administracions. El veredicte del jurat es farà públic al mes de juny.
Notícia

L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès ha imposat les primeres sancions per abocament de residus als contenidors municipals per part de persones no residents al poble. Aquesta acció ha estat possible gràcies a la modificació de l’ordenança municipal aprovada fa unes setmanes, que prohibeix expressament aquest tipus de pràctiques i en tipifica les sancions corresponents.

Notícia

Des del 7 de juliol, s’ha posat en marxa a la Llagosta el nou sistema de recollida de residus amb contenidors tancats.

Butlletí