Mercat de la Bici d’ocasió i solidaria i Bicifesta

dijous, 22 setembre, 2016 - 00:00 a 23:59
Geolocation

Us volem convidar a participar als actes que estem organitzant per la Setmana de la Mobilitat i en concret pel dijous 22 dia Sense Cotxes

Mercat de la Bici d’ocasió i solidaria 22/09 de 10 a 20h als Jardinets de Gràcia.

Organitzat per entitats de l’economia solidaria vinculats a la bici i obert al públic que vulgui vendre o intercanviar una bici. Els detalls organitzatius els teniu al cartell que us adjunto. (No estarà obert a les empreses que no siguin de l’entorn solidari)

Per altre banda, al mateix vespre del 22, organitzem La BiciFesta pedalada nocturna pels carrers de Barcelona acompanyats d’animació i musica....

Itinerari BICIFESTA del dia Sense Cotxes 22/09/2016

Sortida: Jardinets de Gràcia o de Salvador Espriu

Gran de gràcia - Travessera de Gracia -Torrent d'en Vidalet – C/ de l'or- Torrent de l'olla- Còrsega- Pau Claris -Ronda de Sant Pere- Ronda Universitat- Gravina – Pelai - Rambles –Colom- Rambles- Plaça Catalunya –Fontanella- Via laietana- Joan de Borbó- Passeig Marítim- Arribada: Platja Somorrostro (Espai VesenBici de Biciclot)


 

Organitzador: 
Biciclot
Etiquetes: 
Municipis: 
Categories: 
Mobilitat

Relacionats

Article

D’acord amb les dades d’ús dels carrils bici, entre el juny del 2024 i el juny d’enguany l’avinguda Diagonal esdevé el principal eix ciclista de la ciutat, sobretot el tram comprès entre les places de Francesc Macià i de les Glòries. Aquestes dades es recullen mitjançant espires electromagnètiques situades sota el paviment que compten el pas del conjunt de vehicles que circulen pels carrils bici.

Notícia

El Bicing arriba als 100 milions de viatges acumulats des que es va posar en marxa el 2019, i se situa en l’àmbit europeu com el segon sistema públic de bicicletes compartides en nombre total de viatges, per darrere de París, i el primer de les grans ciutats pel que fa a ràtio de viatges per bicicleta i dia.

Notícia

Malgrat la creença popular, no hi ha evidències que indiquin que els carril bici bidireccionals són sistemàticament més perillosos per als ciclistes que els unidireccionals, segons es desprèn d’un estudi realitzat per Samuel Nel·lo, investigador de l’ICTA-UAB on compara la sinistralitat dels dos tipus de carrils a Barcelona.

Butlletí