Expoelèctric 2019

dissabte, 2 novembre, 2019 - 00:00 a diumenge, 3 novembre, 2019 - 23:59
Arc de Triomf, Barcelona

Expoelectric, el punt de trobada del vehicle elèctric, és una iniciativa pionera que pretén acostar el vehicle elèctric a la ciutadania a través d’un conjunt d’activitats lúdiques i divulgatives que se celebraran a Barcelona. 

L’objectiu d’Expoelectric és promoure l’estalvi energètic i la conducció eficient, així com consolidar el vehicle elèctric com a alternativa urbana i interurbana.

La propera edició d'Expoelectric, la fira més important del vehicle elèctric al sud d’Europa, tindrà lloc els dies 2 i 3 de novembre. Serà, com sempre, a Barcelona, a Arc de Triomf. Això vol dir que tornen els e-col·loquis amb professionals del sector, els expositors, les proves de vehicles, les activitats infantils i molt més. ENGINYERS BCN, com a coorganitzador, seguirà informant de les novetats d’aquest esdeveniment.



Etiquetes: 
Municipis: 
Categories: 
Energia
Mobilitat

Relacionats

Notícia

L’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, en el marc del Pla d’impuls al vehicle elèctric 2025-2030, creen una xarxa pública única de recàrrega per a vehicles elèctrics que proporcionarà una experiència de càrrega àgil, assequible, còmoda i fàcil.

Article

El Pla presentat retallarà el 50% d’emissions el 2030, reduint en un milió de tones les emissions respecte a l’any 2017. Les inversions al Port de Barcelona relacionades amb infraestructures per a la transició energètica sumen 1.700 milions d’euros.

Notícia

El servei, amb titularitat de l’AMB, tindrà 15 unitats de busos zero emissions

Butlletí