Viladecans estrena una nova oficina d'atenció al ciutadà per a temes de recollida de residus

03/03/2005 - 00:00
L'Ajuntament de Viladecans, juntament amb l'empresa concessionària dels serveis Urbaser, ha obert una oficina d'atenció al ciutadà amb l'objectiu d'oferir una atenció més personalitzada i propera a la població en tots els temes relacionats amb la recollida dels residus i la neteja viària.
Adreça: Avinguda de la Roureda, núm. 60, baixos. Horari d'atenció al públic: de dilluns divendres, de 9 a 13 hores. Telèfon: 902 07 61 61
L'Ajuntament presta als ciutadans el servei de recollida de residus ordinaris, la recollida selectiva i el tractament dels residus municipals, els quals comprenen els residus domiciliaris, els comercials i els d'oficines. 'Però una bona gestió dels residus requereix l'optimització contínua de la gestió i l'adequació a les noves exigències normatives per tal d'augmentar el reciclatge, facilitar i promoure la col·laboració dels ciutadans i millorar l'estat de la ciutat. Per això, l'Ajuntament ha elaborat un Pla municipal de gestió de residus que progressivament es va posant en marxa', informa el propi ajuntament.

Relacionats

Butlletí