Instal·lat enllumenat amb energia solar a Cabrera de Mar

04/01/2019 - 09:15

S'ha instal·lat enllumenat amb energia solar a la riera dels Vinyals i en total s’han col·locat sis fanals solars fotovoltàics en el tram entre la B-502 i el Pla de l'Avellà.

Ja és més còmode i segur desplaçar-se per la riera dels Vinyals gràcies a la instal·lació d’un nou enllumenat en el tram d’aquesta via que va des de la B-502 al Pla de l’Avellà. Cal destacar que els sis fanals que s’han col·locat funcionen gràcies a les plaques fotovoltàiques que incorporen. Aquests nous fanals, a banda de ser autònoms i de suposar un estalvi en la despesa energètica, poden situar-se en espais on no arriba la xarxa elèctrica. El nou enllumenat incorpora sensors de lluminositat per tal de controlar els horaris d'encesa i apagada.

L’Ajuntament continua d’aquesta manera avançant en els seus compromisos per a esdevenir un municipi sostenible i per millorar el consum energètic que realitza. L’actuació ha estat possible gràcies a una subvenció de la Diputació de Barcelona qui s’ha fet càrrec del 100% de la despesa.


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

Es col·locaran 270 mòduls a les cobertes de l’edifici del centre educatiu. Una actuació finançada amb fons del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Notícia

Segons una anàlisi recent, més de 100 països han retallat la seva dependència d’importacions de combustibles fòssils gràcies al desplegament d’energies renovables, amb estalvis de centenars de milers de milions de dòlars. Entre els casos destacats hi ha el Regne Unit, Alemanya i Xile, que des del 2010 han reduït al voltant d’un terç la necessitat d’importar carbó i gas; Dinamarca s’acosta a la meitat.

Notícia

L'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló avança amb l’energia renovable al Pavelló municipal.

Butlletí