El parc de Can Vidalet a Esplugues obre la seva Aula d'Educació Ambiental

05/06/2018 - 14:53

Font: Komunica Press

El parc de Can Vidalet ha obert una Aula d'Educació Ambiental amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la conservació del medi ambient.

A l'aula, de gestió municipal, s'hi organitzaran diverses activitats per involucrar les persones visitants en l'anomenada ecologia urbana verda.

La primera experiència que ja es pot visitar és l'exposició Escarabats insòlits, on es poden veure escarabats reals, i fins i tot vius, i conèixer la gran diversitat d'aquests insectes i les seves adaptacions per sobreviure.

Aquesta representació forma part de la col·lecció Miquel Tomás Rafales, que es compon de més de 17.000 exemplars de 7.000 espècies diferents de tot el món, resultat de 36 anys d'investigació, col·leccionisme i intercanvi.

L'exposició, que fins ara s'obria només els diumenges d'11.30 a 13.30, es podrà visitar a partir del maig i fins al 23 de juny, també els dissabtes, d'11.30 a 13.30 hores, i els dijous, de 17.30 a 20 hores. També es poden fer visites guiades sota petició.

L'obertura de l'aula ha estat inclosa com a esdeveniment associat a la Setmana Verda de la Unió Europea.


 

Categories: 

Relacionats

Article

El projecte "Espais que cuiden" centra la 14a Trocamba per dissenyar uns entorns escolars més sostenibles i inclusius

Notícia

El nou contracte, el més important de l’Ajuntament, incorpora tres deixalleries de barri, més vehicles elèctrics, nous contenidors i recollida porta a porta comercial
Notícia

El Parc de la Muntanyeta de Castelldefels compta amb un nou jardí de papallones creat per l’alumnat de la XECS en l’acció final del curs. Una iniciativa que combina educació ambiental i foment de la biodiversitat

Butlletí