Economia Circular a Cabrera de Mar

02/08/2024 - 09:00

L'Ajuntament de Cabrera de Mar ha engegat una nova iniciativa d'economia circular destinada a tots els veïns i veïnes del municipi. Aquesta proposta té com a objectiu promoure la reutilització d'articles en desús, fomentant així una comunitat més sostenible i conscient amb el medi ambient.

Si sou residents de Cabrera de Mar i teniu articles a casa que ja no utilitzeu, ara teniu l'oportunitat de donar-los una segona vida. Aquesta iniciativa permetrà que els objectes que encara estiguin en bon estat puguin ser utilitzats per altres membres de la comunitat, contribuint a la reducció de residus i al foment de la solidaritat entre els veïns.

Per participar, podeu trucar al telèfon 674 656 593 o adreçar-vos personalment al Centre Cívic del Pla de l’Avellà. Tots els articles que es recullin i estiguin en bon estat seran distribuïts entre els veïns que participin d'aquesta iniciativa.

 


 

Municipis: 
Etiquetes: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

La II Jornada de Comunicació i assessorament en Sostenibilitat va comptar amb experts que van debatre sobre la conveniència de treballar des del disseny, des de l’eliminació de residus o des de la regeneració dels sistemes naturals per descarbonització el turisme i reforçar les destinacions.

Notícia

L’Ajuntament de Cabrera de Mar ha instal·lat un total de 66 noves plaques solars fotovoltaiques a la zona esportiva municipal.

Notícia

El projecte Gavà Circular, fruit de la col·laboració entre Aigües de Barcelona, Cetaqua i l’Ajuntament de Gavà, ha rebut un accèssit en els V Premis BASF d’economia circular en la categoria de millor iniciativa pública. Aquesta iniciativa té com a objectiu desenvolupar i aplicar un model d’economia circular al municipi, i situa Gavà com a referent europeu en sostenibilitat urbana. 

Butlletí