Campanya informativa per fer servir correctament el servei gratuït de recollida d’objectes voluminosos a Sabadell

17/08/2019 - 08:00

L’Ajuntament de Sabadell ha començat una campanya per informar la ciutadania de què cal fer per desfer-se dels objectes voluminosos que té a casa i que ja no vol fer servir.

L’administració municipal ha editat 2 mil cartells i fulls de mà i aquesta setmana els ha començat a repartir a la zona sud de Sabadell. Concretament es deixen dins de les porteries dels blocs de pisos dels barris d’Espronceda, Campoamor i la Creu de Barberà. Posteriorment es continuarà amb el repartiment per altres barris, incloent els centres cívics i altres equipaments municipals.

El cartell dona dues opcions gratuïtes per desfer-se dels objectes voluminosos. D’una banda, portar-los als punt blaus de Sabadell. A Sabadell n’hi ha dos: l’un al parc Central (carrer de Moragas i Barret, 33), al sud, i un a Can Llong (ronda d’Europa, 310), al nord-oest de la ciutat. Estan oberts tots els dies de l’any, de dilluns a dissabte, de 8 a 20 h, i els diumenges i festius, de 9 a 14.30 h.

D’altra banda, també hi ha la possibilitat de trucar al telèfon gratuït 900 22 22 34, de dilluns a dissabte (horari d’atenció telefònica de 8 a 15 h els mesos de juliol i agost i de 8 a 18 h la resta de l’any), per acordar un dia i un punt de recollida. En aquest cas, els ciutadans han de deixar els mobles al carrer el dia que hagin acordat i l’empresa concessionària els passa a recollir.

L’Ajuntament recorda que en cap cas no es poden abandonar els mobles i els objectes voluminosos al costat dels contenidors sense una trucada prèvia.


 

Categories: 

Relacionats

Article

Sota el lema “Amb els residus no perdis la partida”, l’Ajuntament de Sabadell inicia una nova campanya per millorar la recollida selectiva

Article

La plaça de la Vila de Sant Feliu de Llobregat ha acollit la presentació i primera enganxada de cartells de 'Per un #SantFeliuNet i ordenat', la nova campanya de recollida d'objectes grans al carrer.

Notícia

El Consistori ha consensuat amb l’entitat Rubí té rodes la tria dels nous recipients per a la brossa, adaptats a aquest col·lectiu, entre d'altres

Butlletí