Impactes B+S: Aigua, gestió i ciutat, un repte capital

dijous, 20 març, 2025 - 12:00

Els Impactes B+S són un format d’activitat que combina la presentació d’experiències d’organitzacions de la Xarxa Barcelona + Sostenible i el networking. 

Aquesta sessió enllaça amb el repte Estalviem aigua i tractarà la temàtica de l’aigua: l’estalvi, el consum, la gestió, els recursos hídrics alternatius i l’impacte en el medi receptor. 

Comptarem amb tres experiències:

- El Grup de Treball de Recursos Hídrics Alternatius a l’Aigua Potable (explicarà la seva experiència i el dictamen que han redactat).

- Societat Orgànica (presentarà un pla pilot de Comunitats Hídriques a la ciutat).

- El Gremi d’hotels (comentarà les mesures concretes que s’estan portant a terme als hotels per estalviar aigua).

Seguidament, hi haurà un espai on us podreu enxarxar i crear sinergies per seguir sumant organitzacions, accions i projectes al repte d’estalvi d’aigua.

INSCRIPCIONS A LA FÀBRICA DEL SOL DE BARCELONA

 


 

Organitzador: 
Ajuntament de Barcelona
Municipis: 
Categories: 
Aigua
Educació ambiental

Relacionats

Acte
22/03/2025 - 11:30
Castell de Torre Baró, Barcelona
Article


"Llegim el riu" és un projecte que uneix ciutadania i recerca científica amb l’objectiu de conèixer i protegir els ecosistemes fluvials. Es desenvolupa mitjançant espais d’innovació social a les biblioteques municipals, i posa el focus en el riu Besòs com a espai viu, proper i transformador.

Butlletí