Sant Andreu de la Barca promou la recollida selectiva dels residus comercials

19/02/2024 - 20:00

Dins del Pla Sant Andreu Millora, l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha iniciat una capanya específica als comerços i establiments locals amb el repartiment de més de 500 kits als comerços amb diptics informariu i un cutter per augmentar la recollida selectiva, en especial la fracció del cartró

El regidor de Comerç i Indústria, Miquel Àngel Abril, ha destacat a Ràdio Sant Andreu els objectius de la campanya i ha comentat que l’empresa que gestiona el servei contractada per l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, va detectar alguns punts més conflictius que d’altres pel que fa a residus comercials i en especial a la recollida selectiva de la fracció de cartró. Ara es vol millorar aquesta situació amb la campanya, que els comerços han rebut de forma molt positiva, segons ha recordat el regidor de Comerç i Indústria.

 


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

Una iniciativa que ha començat amb una espigolada popular al Parc Agrari del Baix Llobregat.

Notícia

L’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló ha aprovat l’actualització del Pla local de gestió i prevenció de residus 2025-2030, amb l’objectiu de continuar avançant cap a un model de consum més responsable i sostenible, en línia amb els principis de l’economia circular.

Notícia

Els primers cubells amb compartiments per a cada residu s’han instal·lat a diversos punts del municipi.

Butlletí