La Zona Esportiva de Cabrera de Mar incorpora plaques solars

20/01/2023 - 11:18

La instal·lació permetrà assolir un estalvi energètic anual pròxim als 4.000 euros.

En el marc de les mesures municipals desenvolupades per a caminar cap a un consum energètic més sostenible, la Zona Esportiva municipal ha incorporat sobre l’edifici dels vestidors del camp de futbol un sistema de plaques solars. Gràcies a aquest sistema, amb una potència instal·lada de 15 kWn, l'equipament podrà comptar amb una producció elèctrica anual estimada en 27.352 kWh l’any, la qual cosa es tradueix en una reducció en les emissions de CO₂ de més de 9 tones anuals.

S’espera una reducció de la factura elèctrica de 3.748 euros a l’any que en 25 anys suposarà prop de 120.000 euros. La despesa de la instal·lació s’ha situat a prop dels 40.000 euros.


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

Concretament, s'instal·laran a diferents equipaments i espais municipals educatius, culturals i esportius.

Notícia

El Govern de la Generalitat de Catalunya aprova un decret llei per augmentar la resiliència del subministrament elèctric i impulsar les renovables. El text incorpora mesures per augmentar la participació de la ciutadania en el sistema elèctric i per millorar l’encaix de les energies renovables en el territori on s’instal·len.

Butlletí