Reg a l'hort comunitari

Font: Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

18/01/2022 - 09:52

Vols saber com tenir cura del teu hort? Aquests és el teu vídeo!

En el vídeo aprendrem a:

1. Reconèixer quin comportament tindrà l'aigua en la nostra parcel·la

2. Preparar la terra perquè retingui l'aigua

3. Quan i com regar

4. Com disposar el tub de reg

Els Horts Xarxa Monestir Sant Francesc, ubicats al Parc Ildefons Cerdà de Sant Cugat del Vallès, a l’avinguda de Ragull amb rambla del Torrent d’en Xandri, es composen de 13 parcel·les d’entre 31 i 36 m2 i d’una zona comunitària i una caseta per guardar les eines.

L’hort és un projecte de la Xarxa Monestir Sant Francesc, gestionat per l’associació Gilgal Solidari i l’Aula de So.

La finalitat d’aquests horts és donar prioritat a veïns i veïnes, entitats o col·lectius que vulguin gaudir d'una parcel·la per dur a terme els seus projectes socials, conrear la terra i sentir-se part d'un espai comunitari.


 

Categories: 
Municipis: 
Vallès OccidentalSant Cugat del Vallès

Relacionats

Notícia

Lleida inaugura un nou hort comunitari a la zona 09 amb una plantada popular de plantes aromàtiques

Notícia

La Xarxa d’Horts Municipals de Barcelona ha assignat 329 parcel·les —266 places per a persones de 65 anys o més i 63 parcel·les per a entitats sense ànim de lucre—. Els horts, emmarcats en el Pla Clima, constitueixen una eina important de cohesió social, impuls de la participació de la ciutadania i foment de la biodiversitat urbana, i han consolidat el seu paper com a espais de ciutat sostenibles i comunitaris.

Article

Arrenca el servei de préstec de la Biblioteca de Llavors del Vallès Oriental

Butlletí