Barcelona tindrà menys contenidors i de diferents mides

Font: Betevé

28/03/2021 - 17:59

El comissionat d’Ecologia de l’Ajuntament de Barcelona, Frederic Ximeno, ha estat entrevistat al programa ‘bàsics’, de betevé, per parlar de l’adjudicació de la gestió del servei de neteja, que ha recaigut en quatre empreses: FCC Medio Ambiente, Corporación CLD, Servicios Urbanos de Tratamiento de Residuos, Valoriza Servicios Medioambientales i URBASER.


 

Municipis: 

Relacionats

Notícia

El congrés posa el focus en la gestió del soroll, la sensibilització i el trànsit urbà en la seva segona jornada

Notícia

Arrenca el Congrés ACUSTICAT 2026 a Barcelona. La primera jornada del congrés ha registrat un ple absolut amb ponències sobre concerts musicals, àrees tranquil·les, condicionament d’edificis i projectes de recerca, entre altres 

Notícia
Pel Dia Internacional sense Soroll

La implantació d’eixos verds i la reducció del trànsit motoritzat a les ciutats es consolida com una estratègia eficaç per rebaixar significativament els nivells de soroll ambiental. Un estudi fet a la ciutat de Barcelona demostra que, un any després de convertir diversos carrers en zones de vianants, el nivell sonor diari ha descendit una mitjana de 3,1 decibels (dB).

Butlletí