Exposició "La vida de l’aigua" a Mollet del Vallès

dilluns, 17 març, 2025 - 15:15 a divendres, 11 abril, 2025 - 21:30
Centre Cívic Can Borrell. Avinguda de Caldes de Montbui, 23, 08100 Mollet del Vallès, Barcelona



Dates: del 17 de març a l'11 d'abril.
Horari: L'horari del Centres Cívic de Can Borrell és de dilluns a divendres de 15.15 h a 21.30 h.

L'exposició La vida de l’aigua mostra la importància de l’aigua per al manteniment dels ecosistemes fluvials i com a font per als diferents usos com l’agricultura, el consum domèstic i la indústria, entre d’altres. L’exposició també descriu l’amenaça del canvi climàtic sobre els recursos hídrics i les accions necessàries per dur a terme una gestió sostenible de l’aigua.

L’Oficina d’Educació i Promoció Ambiental de la Diputació de Barcelona ha creat la nova exposició La vida de l’aigua. L'exposició mostra la importància de l’aigua per al manteniment dels ecosistemes fluvials i com a font per als diferents usos com l’agricultura, el consum domèstic i la indústria, entre d’altres. L’exposició també descriu l’amenaça del canvi climàtic sobre els recursos hídrics i les accions necessàries per dur a terme una gestió sostenible de l’aigua.

L’exposició consta de diversos plafons on es descriu La vida de l’aigua des de dues perspectives “L’aigua a la natura” i “L’aigua a la ciutat”. També té diversos elements interactius que permeten visitar l’exposició d’una forma activa.

La vida de l’aigua és una exposició itinerant que es troba a disposició de tots els municipis de la província de Barcelona que hi estiguin interessats.

Seguiu l'exposició a Twitter amb #vidadelaigua

L’exposició, amb guió i disseny expositiu i gràfic de Lavola, ha estat cedida per la Diputació de Barcelona.


 


 

Categories: 
Aigua

Relacionats

Notícia

L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) ha confirmat la desescalada de la fase d’emergència per sequera en tot el territori. Sant Feliu de Codines passa a un escenari de normalitat, on les demandes d’aigua estan garantides i no es preveuen desajustos a curt o mig termini.

Notícia

S’han planificat les actuacions per millorar les deficiències de la xarxa de sanejament després que el Consorci Besós Tordera hagi analitzat el seu estat a tot el municipi

Acte
17/05/2025 - 10:00
Les Franqueses del Vallès

Butlletí