El parc des de casa

dimecres, 24 febrer, 2021 - 18:00 a dijous, 25 febrer, 2021 - 18:59
Activita telemàtica

L'activitat telemàtica "El parc des de casa" posa en valor els parcs dins d'un territori densament poblat com és el territori metropolità on són fonamentals per mantenir la qualitat ambiental i oferir espais de cohesió social per a la ciutadania. Els parcs, especialment els que contenen espais d'aigua o es troben propers a rius o torrents, tenen un gran valor ambiental i ecològic ja que conserven i fomenten la biodiversitat animal i vegetal vinculada a la presència d'aigua. En la situació actual d'emergència climàtica, els parcs metropolitans són molt importants pel seu valor com a refugi, perquè ajuden així a combatre el canvi climàtic.

L'activitat és gratuïta i per participar en l'activitat cal fer inscripció prèvia al telèfon 671 33 23 12 o al correu assessoria.compartim@amb.cat

Organitzador: 
Àrea Metropolitana de Barcelona
Destinatari: 
Ciutadania
Contacte: 

Relacionats

Article

El passat mes de novembre es va presentar l’estat d’execució i les properes actuacions del projecte “El riu, teixint fils de vida”, impulsat pel Consell Comarcal del Vallès Occidental en col·laboració dels ajuntaments de Montcada i Reixac, Ripollet, Barberà del Vallès, Sabadell, Castellar del Vallès i Sant Llorenç Savall. 

Notícia

Una actuació emmarcada en els Pressupostos Participatius per adaptar l’espai públic a les noves condicions ambientals i avançar cap a una vila més verda i sostenible.

Notícia

S'ha transformat l’antic tram de la N-152 coneguda com la carretera del túnel.

Butlletí