Les xarxes de metro i bus de TMB també es mouen per reduir les emissions contaminants

Font: TMB

27/01/2020 - 08:00

La campanya corporativa de TMB 'Ets com et mous' viu una segona onada, en què es fa èmfasi en l'ús del transport públic per abaixar el CO2, coincidint amb l'entrada en vigor de la zona de baixes emissions de les rondes de Barcelona l'1 de gener.

TMB ha iniciat una segona onada de la seva campanya corporativa Ets com et mous que es va desplegar el mes de març. Ara, el missatge se centra en la reducció dels gasos contaminants i partícules nocives que envien els vehicles a l'aire, substituint-los per l'ús de les xarxes de transport de TMB. L'usuari, pel fet de pujar al metro o al bus, redueix l'emissió de CO2 i millora així la qualitat de l'aire. El missatge coincideix amb l'entrada en vigor el passat 1 de gener de 2020 de la zona de baixes emissions rondes de Barcelona, que promou l'Ajuntament, precisament per lluitar contra la contaminació de l'aire i protegir la salut de les persones.

La campanya de TMB Ets com et mous promou el transport públic com a peça clau de la mobilitat de l'àrea metropolitana de Barcelona. La clau de la campanya és posar l'usuari al centre, fer-lo protagonista de la mobilitat urbana i agrair-li el compromís amb el desenvolupament d'una comunitat que entre tots contribuïm a millorar dia a dia. Un dels punts forts que transmet la campanya sobre l'ús de les xarxes de metro i bus de TMB és la protecció del medi ambient. Igual que les anteriors, aquesta campanya corporativa es difon a través dels suports propis de TMB, entre els quals hi ha els plafons lluminosos del metro, les carrosseries dels autobusos, MouTV, el web i les xarxes socials.


 

Categories: 
Etiquetes: 

Relacionats

Article

La campanya vol sensibilitzar la ciutadania sobre el paper clau del transport públic en la mobilitat del futur, així com posar de relleu que no podem tornar enrere amb una mobilitat de fums i soroll que perjudiqui la nostra salut. També recorda el servei que ofereix la xarxa de transport públic de l’àrea metropolitana i els esforços realitzats per continuar oferint servei i incrementant l’oferta.

Article

L’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya han impulsat una campanya per conscienciar la gent dels costos ambientals del comerç electrònic al territori.

Notícia

L’entrada de nous vehicles el 2022, la més alta dels últims 15 anys, suposarà un pas endavant per millorar la mobilitat i el medi ambient a Barcelona

Butlletí