Laura Gouverneur : “Katowiche ha de ser un punt de partida per a que els Acords de París realment funcionin”

Periodista
Realitzador de càmera i editor
13/12/2018 - 14:29

Laura Gouverneur és gestora municipal de Protecció Climàtica de la ciutat de Wiesbaden (Alemanya) i va ser ambaixadora de la COP2017 de l’Aliança del Clima. La seva tasca és traduir estratègies en accions i involucrar la ciutadania i les empreses. Parlem amb ella sobre els reptes internacionals en la lluita contra el canvi climàtic i el paper dels governs locals en aquesta tasca.


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

L'últim informe de la revista Lancet Countdown Europe fa un seguiment dels progressos en salut i canvi climàtic a la regió . 

Notícia

Quatre centres educatius aconsegueixen reduir el consum d’ aigua, llum i gas equivalent a un 30% de les emissions de CO2.

Entrevista

Butlletí