L'exemple de Bodegues Torres per lluitar i adaptar-se al canvi climàtic

11/04/2016 - 09:07

Intervenció d'Albert Bel (Miguel Torres S.A) al DIÀLEG | El canvi climàtic i els nostres vins celebrat el 4 de Febrer del 2016 a la Sala d'actes del casal d'entitats de Sant Sadurní d'Anoia. Moderació: Maria Josep Picó (periodista) i assessorament científic: Francesc Mauri (meteoròleg)


 

Etiquetes: 

Relacionats

Article

Els microrefugis climàtics són espais que permeten una estada curta i gratuïta, especialment pensats per facilitar una resposta ràpida i distribuïda territorialment davant les altes temperatures

Article

Els dies 12 i 13 de març va tenir lloc el projecte de ciència CO-Carbon Trees Measurement impulsat pel Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l’Ajuntament de Viladecans. 

Article

En marxa la prova pilot del projecte TopSec de cobertes naturalitzades sense reg adaptades al canvi climàtic, liderat per l'AMB.

Butlletí