La Garrotxa comptarà amb illes de contenidors de reciclatge pels actes festius

20/03/2024 - 18:30

El Consell Comarcal de la Garrotxa ha cedit als ajuntaments una illa de contenidors de recollida selectiva de residus, per utilitzar-la en els actes i esdeveniments que es duguin a terme en el municipi, amb l’objectiu d’incentivar i facilitar la separació dels residus i promoure la sensibilització ambiental entre els participants

Les festes i els esdeveniments públics són una font important de generació de residus, molts d’ells evitables i que cal prevenir, però també dels quals cal fomentar-ne la selecció i el reciclatge.

Aquestes illes tenen 4 contenidors petits degudament senyalitzats i destinats a la separació dels residus de matèria orgànica, envasos lleugers, paper i cartró i fracció resta.
 


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

Els premis "Pajaritas Azules", promogut per ASPAPEL, ha reconegut a 46 entitats locals d'arreu d'Espanya - de les quals 5 a Catalunya: Barcelona, El Prat de Llobregat, Mollet del Vallès, Lleida i Reus - per la seva excel·lència en la gestió dels residus de paper i cartó.

Notícia

Més d’un miler de persones han pres part en el procés participatiu sobre el nou model de recollida de residus, amb una participació del 10,79% dels majors de 16 anys de Castellbisbal.

Notícia

L’Ajuntament d’Ulldecona i el COPATE posen en marxa una nova campanya conjunta per millorar la recollida selectiva de residus al municipi.

Butlletí