“Londres, París o Los Angeles tenen illes de calor extremadament intenses”

Javier Martín Vide, climatòleg
Periodista. Cap de redacció de continguts propis de Sostenible.cat

 

 

28/06/2023 - 13:30

Javier Martín Vide és climatòleg i catedràtic de Geografia Física de la Universitat de Barcelona (UB).



Segons l’expert, la diferència de temperatura entre el centre de la ciutat de Barcelona i una zona de la rodalia, com pot ser l’aeroport del Prat, ha arribat a ser de fins a 8 graus.

Martín Vide destaca la necessitat de reverdir les zones urbanes i crear espais que permetin abaixar la temperatura en els moments de calor més intensa per, d’aquesta forma, garantir el benestar dels més vulnerables.


 

Etiquetes: 

Relacionats

Notícia

Des d'ara, en els dies laborables, de dilluns a divendres de 7 a 20 hores, només s'hi pot circular amb un vehicle no contaminant o tramitant una autorització o excepció al registre metropolità.

Entrevista
Toni Arrizabalaga, director del Museu de Ciències Naturals de Granollers

Toni Arrizabalaga repassa la seva trajectòria al Museu de Ciències Naturals de Granollers i reflexiona sobre el futur de la recerca i la conservació.

Article


El municipi de Sant Boi de Llobregat ha estat reconegut com una de les ciutats finalistes del premi europeu Full Verda (Green Leaf).

Butlletí