“La transició energètica l’ha de marcar la ciutadania”

Micaela Villaverde, membre de Som Comunitats
Periodista. Cap de redacció de continguts propis de Sostenible.cat
06/09/2023 - 08:48

Micaela Villaverde és consultora sènior de Tàndem Social i membre de l’equip de Som Comunitats.


 

Micaela Villaverde és consultora sènior de Tàndem Social i membre de l’equip de Som Comunitats. Ens explica com, des de la cooperativa, intenten encarar la transició energètica des de la democratització del sistema energètic, l’accés universal i la participació ciutadana en la presa de decisions estructurals.


 

Categories: 

Relacionats

Article

12 comunitats energètiques d’OECoop s’han unit per explicar què vol dir generar energia des del territori i per al territori. 

Notícia

Més de vuitanta persones referents de les Comunitats Energètiques Cooperatives, administracions públiques i entitats del cooperativisme català es van trobar en un espai de treball compartit per teixir aliances, identificar reptes i avançar cap a una articulació estable del sector.

Article

Es presentarà als consells de districte i, posteriorment, a les assemblees de barris.

Butlletí