Taules i cadires que abans eren bicicletes

Sostenible.cat
27/04/2009 - 00:00

Què sóc?  Bike Furniture Design proposa aquest original mobiliari elaborat a partir de restes de bicicleta. En fan taules, cadires, penja-robes... fins i tot miralls.

En quina/es fase/s sóc més sostenible? Perquè?

Extracció de materials: sóc més sostenible en aquesta faser perquè l'ús de materials provinents de bicicletes reciclades i reutilitzades fa possible obtenir un producte a partir de residus, enlloc d'utilitzar matèries primeres noves.

**Si coneixeu algun ECOdisseny interessant, envieu-nos un mail a redaccio@sostenible.es. Aquesta no pretén ser una secció tancada, tot el contrari!

Especial ECOdissenys a 'Sostenible'

1. Öko-ball, la bola per rentar sense sabó 
2. RD4, la cadira feta 100% amb plàstic reciclat
3. Wattson, quanta energia consumim a casa?

 

 

Etiquetes: 

Relacionats

Article


 

Per menys del preu d’un cafè al dia, amb la taxa d'escombraries paguem que ens recullin la brossa, que es mantinguin les àrees de contenidors, que s'avanci en models d'alt rendiment, que tinguem deixalleries i activitats d'educació ambiental, que es gestioni l'abocador, que es produeixi compost i que la majoria de residus es puguin reciclar.

Article

Què passa realment quan intentem fer una compra sense residus al supermercat?

Article

La Red de Municipios por la Agroecología i la Fundació Espigoladors fan públic el “Manual per a la prevenció de pèrdues i malbaratament alimentari des del local: Situació actual, anàlisi de normatives i accions palanca”, una eina pràctica que busca orientar els municipis en la implementació de polítiques i accions concretes per reduir el malbaratament alimentari als seus territoris.

Butlletí