Taules i cadires que abans eren bicicletes

Sostenible.cat
27/04/2009 - 00:00

Què sóc?  Bike Furniture Design proposa aquest original mobiliari elaborat a partir de restes de bicicleta. En fan taules, cadires, penja-robes... fins i tot miralls.

En quina/es fase/s sóc més sostenible? Perquè?

Extracció de materials: sóc més sostenible en aquesta faser perquè l'ús de materials provinents de bicicletes reciclades i reutilitzades fa possible obtenir un producte a partir de residus, enlloc d'utilitzar matèries primeres noves.

**Si coneixeu algun ECOdisseny interessant, envieu-nos un mail a redaccio@sostenible.es. Aquesta no pretén ser una secció tancada, tot el contrari!

Especial ECOdissenys a 'Sostenible'

1. Öko-ball, la bola per rentar sense sabó 
2. RD4, la cadira feta 100% amb plàstic reciclat
3. Wattson, quanta energia consumim a casa?

 

 

Etiquetes: 

Relacionats

Article

La Diputació de Barcelona presenta a CONAMA 2025 Municipis pel Clima, una nova eina per accelerar la transició ecològica local

Article


Aquest any 2025 es compleix els 25 anys que els municipis de Tiana, Tona i Riudecanyes van ser els primers municipis catalans a implantar la recollida selectiva porta a porta.

Article


Municipi a municipi, encenem la transició energètica. El programa Renovables 2030 de la Diputació de Barcelona accelera una transició ecològica justa als municipis de la província.

Butlletí